Δημήτρης Κούτουλας


Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως project manager και σύμβουλος σε θέματα τουρισμού, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει μεγάλα έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής, επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας, ολοκληρωμένα προγράμματα μάρκετινγκ καθώς και πολιτιστικές παραγωγές σε 24 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.

Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εθνικούς και περιφερειακούς οργανισμούς τουρισμού στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Κύπρο, τη Βρετανία, το Ομάν κοκ., ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς (Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, Helexpo, Ο.Ε.Ο.Α. «Αθήνα 2004», Επιμελητήρια κοκ.), την Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τη Γερμανία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Κύπρο, την Ουγγαρία, την Ελβετία, την Αυστρία, την Τουρκία, την Ισπανία κλπ.

Ο Δ. Κούτουλας εργάζεται επίσης από το 1986 στο χώρο της οργάνωσης εκδηλώσεων έχοντας, μεταξύ άλλων, διοργανώσει συναυλίες, παραστάσεις όπερας και μπαλέτου, ρεσιτάλ, εταιρικά events και επίσημους κρατικούς εορτασμούς σε δεκάδες χώρες. Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας συνεργάστηκε με πολλούς Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων οι Mίκης Θεοδωράκης, Mάνος Xατζιδάκις, Γιώργος Nταλάρας, Mαρία Φαραντούρη, Mike Oldfield, Milva, Mercedes Sosa, Διονύσης Σαββόπουλος, Rudy Calzado, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Bασίλης Παπακωνσταντίνου, Zülfu Livaneli, Mάριος Φραγκούλης, Jocelyn B. Smith, Πυξ Λαξ, Λαυρέντης Mαχαιρίτσας, Pio Leiva & Soneros de Verdad, Maria del Mar Bonet κ.ά.π., καθώς και με ορχήστρες και χορωδίες από τη Γερμανία, την Eλλάδα, την Kούβα, τις HΠA, την Aυστρία, την Iσπανία, τη Pωσία κοκ.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τον Γερμανό σκηνοθέτη Gert Hof εργάστηκε ως παραγωγός σε μερικά από τα σημαντικότερα mega events διεθνώς όπως λ.χ. στον εορτασμό του Millennium στην Ακρόπολη της Αθήνας, το Ferropolis Event της Expo 2000 στη Γερμανία και την καθέλκυση του κρουαζιερόπλοιου AIDAdiva στο Αμβούργο το 2007 που αποτέλεσε το μεγαλύτερο corporate event παγκοσμίως. Αυτά τα events προσέλκυσαν αθροιστικά ζωντανό κοινό άνω των 10 εκ. ατόμων, η δε συνολική τηλεθέασή τους έφτασε τα 7,3 δισ. άτομα σε όλες τις ηπείρους.

Ο Δ. Κούτουλας διδάσκει από το 2002 το γνωστικό αντικείμενο του Τουριστικού Μάρκετινγκ και του Τουριστικού Μάνατζμεντ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Επίσης διδάσκει Μάρκετινγκ στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών του δραστηριοτήτων, ο Δ. Κούτουλας έχει πραγματοποιήσει σειρά ερευνών στον τουρισμό και έχει δημοσιεύσει εργασίες του σε επιστημονικά περιοδικά, συνέδρια και συλλογικούς τόμους. Παράλληλα έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε δεκάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ αρθρογραφεί στον ελληνικό και διεθνή κλαδικό τύπο.

Πίσω στη σελίδα ομιλητών